Selasa, 14 Disember 2010

Akhirnya

Fuh!...After bertungkus-lumus lebih 12jam..Akhirnya...no tipon penyimpan ketaku tu aku perolehi....Jam dah menunjukkan detik 10.15mlm...Mata aku dh start mengantuk...apa2pun aku tido dulu...sok sambung lagi...
Permulaan hari yang baik dan ceria untuk aku...siap settledkan loan yg tertunggak walaupun aku pinjam duit Mariana dekat RM10k...Camne nak bayar balik nie?...huhuhuhuhu..Akhirnya loan ketaku dapat diselesaikan.....
2nd place yang aku kena gi ialah Public Bank...Y?....Sbb aku nak wat loan lak bagi menjelaskan hutang Mariana....Bukan nak apply,tapi nak "appeal"...Hope semuanya dipermudahkannnnnn...Hope loan aku approvedlah hendaknyaa....Aminnnnnnnnnnn...
3rd thing yang aku kena buek arini ialah....Pergi mengambil ketaku yg sudah setahun tersadai di Kangkar,Jay Bee...Fuh!..Punyalah jauh dia menyembunyikan diri...Harap2 perjalanan kami petang nie dirahmati Allah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan