Isnin, 13 Disember 2010

Susahnya minta hutang...

herm...
After almost 1mth tak tulis blog nie...arini aku gagahi gak menulis...
Semuanya gara2 nak minta hutang.....
Geram ada,marah ada...sakit atipun ada....
Bukan nak minta duit or harta dia...nak minta dia pulangkan balik keta aku yg dia simpan
tah dimana....hermmmmm
Dulu janji kata nak jual,then kata nak pakai sendiri ..now dh hampir 1 tahun dia simpan keta aku..hutang bank dah 8bulan tak bayar...Skrg bila aku berkeras nak minta balik keta...mcm2 alasannya...
Last week kata arini nak gi ambik keta...Biler aku telefon, tak angkat,..msg dia balas kata ada kat hospital..isteri nak bersalinlah..Dh dekat 1/2 hari aku kol dia..last2 dia matikan hp......aku bukan nak minta apapun..cuma minta no tipon org yg simpan keta aku tu....Pelik sungguh ngan manusia camni...
Aku ker yg tidak berhati perut sbb kacau dia time isteri dia nak bersalin atau?... Korg pikir lah sendiri....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan