Rabu, 15 Disember 2010

Kursus Induksi

Masa memula join gomen,aku dah tak sabar2 nak gi induksi..Biler date yang ditetapkan muncul,aku cam tak nak pergilak...Manakan tidak..11 hari tu!..Lamanya?...Aduh!...apa nak buat kat Camp tu lelama mcm tu?... BB akulak rosak!..lagiler aku macam nak lari jer dari camp yang kata senior2 membosankan!!!! TIDAKKKKKKKKKK....
Nilah gambar budak2 nakal & banyak songeh Dorm 2 bersama Penghuluwati..

24November 1st day tiba sana,aku dah start belek calendar tengok biler nak sampai hari last!..Tiap2 jam menghitung masa nak balik...BILER NAK BALIK NIEEEEEEEEEEEEE?...
Hah?Ada sesi pengucapan awam?nak berucapker?..Aku bukan nak jadi calon pilihanraya..nak kena bagi talk?...Apa topik nak cakap nie?...Masa 5 minit jer tapi biler berdiri kat depan tu,rasa cam dh 5jam...Bagi yang pemalu cam aku nie..berpeluh satu badan dibuatnya....(pemalu ker aku?)
Fuh!..Sesi Pengucapan Awam dapat aku selesaikan dengan jayanya walaupun 3 hari tak tido nyenyak memikirkan topik apa nak cakap....
Biler dah sampai ari Isnin,29 November masa terasa pantas...rasa cam nak extend hari lagi... Persembahan kumpulan tak buat lagi,..Teater untuk malam kemuncak tak practice lagi...Aduh!..mmg kelam kabut dibuatnya.....Biler dah dekat2 nie mcm2 perasaan timbul,..nervous,nak bergaduhpun ada...Memasing cam tertekan jer...Petang before malam persembahan,baru kami dapat berlatih..tupun 1 jam jer... Tapi alhmdulillah...Group kami MENANG malam tu!..Congratz PEACE....

Lakonanku yang mantap...dorang yang cakap tau?.....

Group kami menang persembahan terbaik malam tu!...Congratz fren...

Group paling ceria...Cuba tengok gambar kami nie..Ceriakan?...

Hari terakhir di Mersing, kami ada exam...benda nielah kemuncak segalanya...Walaupun soklan Objective..tapi memulas gakler perut dibuatnya...Wish me luck ya?...Harap2 awal tahun depan SAH lah jawatan...
Now detik yang ditunggu2...Masa untuk pulang!...hoooorrayyyyyyyyy.... Walau mcmanapun terasa sedey gak nak tinggalkan camp tempat kami berkampung selama 11 hari tu...Apa-apapun,...Dorm aku mmg terbaikkkkkkkkk....
dan Group induksi bil ii/2010 tetap dalam ingatan...

Sayonara la Bella Camp & Resort....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan