Rabu, 15 Disember 2010

Sephiaku temui..

Balik kerja aku terus bergegas ke Kangkar Johor...Menjejaki Sephia yg hampir setahun tak ku temui....Dia disimpan elok oleh abg Sidin dirumahnya...
Perasaan marah,geram sakit ati tetiba bertukar menjadi simpati biler melihat bagaimana Sephia dijaga baik oleh mereka..Siap berantai,berselubung takut ditarik oleh Kling2 yg tak berapa berperikemanusiaan...Alhamdulillah...Semuanya selamat..Tak ada yang kurang pada Sephia ku..sama seperti 1 tahun yang lalu..
Tetiba perasaan simpati,sedey menyelubungi aku..apabila melihat anak abg sidin yang kecil menangis melihat kereta mereka dirampas oleh kami...jahatnya kamiiii! Hampir menitis airmata aku melihat kanak-kanak berusia 2 tahun yang turut merasakan bahawa kereta tu akan dibawa pergi...tapi apakan daya?..Aku juga terpaksa membuat keputusan tersebut...Kalaulah abg sidin bayar monthly keta tu,aku takkan tergamak mengambil keta tu...
Sepanjang perjalanan pulang kami asyik membicarakan tentang simpati pada keluarga tersebut...
InsyaAllah,abg... kami akan cuba sedaya upaya membantu kalian nanti....

nilah sephia nya...cantik tak?


Gambar yang diambil akhir tahun 2009

Gambar tahun 2008..Masa nie cermin depan & belakang pecah!...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan